فقط برای عشقم







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





برم یا ....

http://www.8pic.ir/images/g701ajo9kh31g2kddk2.jpg



نظرات شما عزیزان:

شبنم
ساعت14:57---17 آذر 1392
وبت حرف نداره درمورد لیلا هم نگران نباش به هم میرسید انشاالله

دختر کویر
ساعت9:39---16 مهر 1391
سلام اکبرآقا اسم عشق منم اکبره ولی خیلی مهربونه با نظر ستاره مخالفم ک میگه اکبرا بی رحمن وبت عالی بود خوشم اومد

فقط به خاطر تنها عشقم اکبر


دختر کویر
ساعت9:38---16 مهر 1391
سلام اکبرآقا اسم عشق منم اکبره ولی خیلی مهربونه با نظر ستاره مخالفم ک میگه اکبرا بی رحمن وبت عالی بود خوشم اومد
فقط به خاطر تنها عشقم اکبر


فرزانه
ساعت21:20---14 اسفند 1390
سلام وبلاگ قشنگی دارید خوشحال میشم بهم سر بزنید

فرزانه
ساعت21:19---14 اسفند 1390
دلتنگم...نه برای کسی... از بی کسی ...!!!
خسته ام... نه از تکاپو... از در به دری...!!!
نه دوستی ... نه یادی ... نه خاطره ی شیرینی...!!!
تنهایم...
تنهاتر از آن سنگ کنار جاده...!!!
اما مشتاقم!!!
مشتاق دیدار آن کس که صادقانه یادم کند...!!


ستاره
ساعت20:45---14 اسفند 1390
اسم عشقم اکبره چرا اینقدر این اکبرا بی رحمن ولی من بازم دووووسش دارم تا ته ته دنیا


امید داشته باش که به لیلا میرسی اگه امیدوار باشی حتما میرسی عزیزم تو هم دعا کن من به اکبرم برسم فقط به این امید زنده امپاسخ:ممنون ستاره خانوم من که خیلی دوسش دارم و قلبی میخوامش امییدوارم شما هم بهش برسی


ستاره
ساعت20:44---14 اسفند 1390
اسم عشقم اکبره چرا اینقدر این اکبرا بی رحمن ولی من بازم دووووسش دارم تا ته ته دنیا

امید داشته باش که به لیلا میرسی اگه امیدوار باشی حتما میرسی عزیزم تو هم دعا کن من به اکبرم برسم فقط به این امید زنده امپاسخ:در ضمن زیاد خودتو براش ناز نکن اینجوری سراغت نمیاد براز خودش بیاد نزدیک مثل این لیلای من


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط علی اکبر در 20:38 | |